reklama

Duša raňajkuje...

Náročky som sa vybrala hľadať svet. Čarovala som slovíčkami. Vytiahla som pastelky s predpokladom, že kresliť zaujímavé obrazy sa tak ľahko nenaučím. Bolo mi ťažko a potom to metabolizmus zvládal a zaliala ma farebnosť výkresu. Len ležím a nechávam to na Teba. Aby si nakreslil po čom túžim, vymaľoval to, čo treba. Cestujem svetom na kúsku seba. Obzerám si ruku, prsteň prostredníkovej veľkosti, s ktorým sme sa hrali, že je náš zásnubný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Hľadám sa (a ty si pomocník), sama sa skrývam, spievam ako najväčšia speváčka na svete aj suseda mám umelca, každé ráno hrá na trúbku a ja každé ráno, keď som sama vyspevujem. Vymýšľam slová do známej tóniny a modlím sa krokom do chladničkových raňajok. Krátka adorácia a potom pri jedle, prvé, čo mi napadne kedy budem zrelá na sobáš.

Prepínam sa na prácu, ale nevládzem myslieť odborne, radšej sa trápim nad tým, že nemám možnosť hrať sa dieťaťom. Vidieť v ňom všetko a dotýkať sa, naberať a načerpávať, spomínať a pripomínať poslanie človeka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V zraniteľnom svetri (má dve ukryté diery) utiekam sa do lásky, do vzduchopriestorového objímania. Zalievaj ma tam kokteilom, ranným harmančekovým čajom, ktorý je už obľúbený, lebo pôsobí protizápalovo. Lieči, odstraňuje červenanie a potom zapíš do zdravotnej karty, pre dnešok je to vyliečené. "A kedykoľvek príď, budem tu pre teba", povedal, akoby odchádzal s otváraním očí.

Všetko má svoj čas. Rozmýšľam, čo bude s mojimi šatami, toľkokrát pomenenými a čo s kyticou, raz lúčne kvety, raz ľalie...vdychovaním šťastia obnovím,reklamujem, pretvorím, aby som si obliekala prekvitajúcu lásku. Počítam si svoje roky a cítim pripravenosť kráčať a byť inak starostlivou. Vynáram sa nad hladinu a každý kút zeme pripomína, že za večnosť musím bojovať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...a je po raňajkách.

Janka Maťašová

Janka Maťašová

Bloger 
  • Počet článkov:  189
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ospalá farba pred západom slnka. Zoznam autorových rubrík:  KvapôčkyKvety v SlnkuRozkvitanieVločky a námrazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu