reklama

Neha z neba

Netrúfam si povedať odkiaľ pochádzam, z akého miesta som, na adresách predsa nezáleží, Tebe nie...žiadne tajomné zahalené dvere, choď si kam chceš...uzdravuj! ...záclony a prievan, vejem a TY ovievaš... PRVÝ V MOJOM ŽIVOTE...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

 ...nevidím, len cítim ako vyzeráš, vedel si, vedel si, vedel o mne...keď som myslela, že si asi zabudol...

BLESEED BE THE NAME OF THE LORD, pre môj blessed deň, pre plač od radosti, že niekto je tu navždy, šitý na mieru rovnako a rozlične...HRDINA, v mysli sa sloboda udiala rýchlosťou stíhačky...byť tam naposledy včera.

Odkiaľ TI viem spievať?
Odkiaľ tancovať?
...vnútornosti sa začali modliť samé od seba, zúfalé naháňačky, ja-duša - ja-telo, teraz nie, poslušnosť, poslušná, na pár sekúnd tam, tam, tam a TY SI BLIŽŠIE AKO IBA BLÍZKO, počula som ešte kým som nevedela počúvať, pre takéto niečo viem, že som takou akou TI chcem byť...

premieňaš toto

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


na toto

Obrázok blogu



...všetky kostičky sa hýbu, nech sa len tešia to si pre ne želám a navonok ten najkrajší pohyb, ktovie dokedy, pre TEBA takto s nadšením...dal si novú nádej...nech sa len tešia a užijú si z TEBA, leje sa, neha, leje...

Janka Maťašová

Janka Maťašová

Bloger 
  • Počet článkov:  189
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ospalá farba pred západom slnka. Zoznam autorových rubrík:  KvapôčkyKvety v SlnkuRozkvitanieVločky a námrazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu